Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Умови повернення товарів належної якості
Обов'язково під час отримання товару на відділенні Нової Пошти перевіряйте його. Інакше претензії не прийматимуться! Хочемо зазначити, що незважаючи на те, що згідно із ч. 8 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», алкогольні напої та продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають, ми все одно завжди йдемо назустріч нашим покупцям. Обов'язково звертайтеся у разі будь-яких питань чи проблем із товаром. Товари неналежної якості Ви маєте право повернути протягом 14 днів, однак сподіваємось, що таких товарів Ви у нас не знайдете. Ми у свою чергу максимально намагаємося для Вас.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.